Friday, January 20, 2012

Edisi 27 : 25 Tahun~

Assalamualaikum.W.B.T

hye..kawan2 semua.lame dah xhapdate blog..da macam bersawang dah nie.
sori la kawan2, kekangan untuk siapkan Projek Akhir atau PSM membuatkan tiada masa untuk nak update blog nie..selepas da settle semua baru la terasa nak update blog kembali,hehe..

Alhamdulillah..hari ini genap la umur aku 25 tahun atau dalam kata lain hari ini besday aku!!weee..sukenye, hikhik..tapi bila tengok je angka 25 tu jadi takut sket sebabnya da terasa tua plak diri ini. selalunye orang2 yang berusia ini sudah pun mengemaskini status mereka dari bujang ke berkahwin. tapi aku baru habis belajar n blom bole kawen lagi..kena keje dulu lepas ni baru boleh fikir pasal kawen..:)

Meningkatnya umur ke satu angkat baru mudah-mudahan akan memberikan sinar harapan yang cerah untuk diri sendiri dan juga kawan2 yang lain.moga kita semua dibawah lindungan Allah S.W.T, dilimpahi rezeki yang halal dan kebahgiaan dalam hidup.

Happy birthday untuk izaQ Helmy~ :)

erm..tu je la kot nak kongsi..
papai~ :)

3 comments:

NuruL SyuhadaH said...

yeay!

izaqHelmy said...

yeaa...da besar da saya rupenye..hihi~ :P

Encik Shahzan said...

untunglah dah tua.. 25 tahun.. aku baru 24 lg.. muda gitew.