Thursday, January 5, 2012

Edisi 25 : Dugaan~

Assalamualaikum W.B.T

hye semua..lama da xupdate blog neh..
bukan ape..aku abru je baik dr penyakit gatal2 kulit..siap g hospital lg check kot2 kne denggi..
2 3 hari lepas aku rasa len macam je badan aku ni..memula mata aku sakit..asal gerak2 kan mata ni je da jadi pening plak..pastu badan ni rase len jer..makan pon xlalu n asyik nk muntah je pas makan..
nak kata pregnant cgt2 la menipu..aku laki kott...hehehe...
aku g check kat klinik memula sakit nie..pastu doktor ckp aku nk kne saket mata n die bagi ubat..
duk makan2 ubat tu tetibe tgh ari isnin naik ruam kt badan aku neh..
satu badan merah da macam kne hurung dek semut..tapi aku rileks je..lg plak tgh membzkan diri utk siapkan report sbb date line da dekat n banyak puleks nak kne betulkan..huhu..aku tabah menharunginye..
pas da baik demam tonsel bengkak la plak..da rase cm ader tulang ikan bile telan air liur..huhu..
da g klinik da siang td..alhamdulillah la..xde la teruk sangat..tapi kne mam ubat gak..
erm..xpe la, walaupon banyak dugaan untuk aku tapi aku harunginye dengan tabah sebab aku yakin akan ader hikmahnye semua ni terjadi insyaAllah mudah-mudahan..:)

sebelum aku abesh pot pet..pot pet nie aku nak ucapkan selamat tahun baru 2012 walaupon da lambat..hihi~
ok la..tu je kot nak kongsi...

papai~ :P

3 comments:

Anonymous said...

byk sgt ckp lettew.. :p

izaqHelmy said...

hihi..bnyk cgt ckp kne penyakit kew?kn excercise mulut tu..hihi~

Hey Shahzan said...

banyak gelak la tu.. :)